سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

حیوانی بنام صهیونیست

جمعه 88 آذر 13 ساعت 3:37 صبح

به نظرم سازش فلسطین و اسرائیل راه حل خوبی می آمد. اگه این تحلیل رو بشنوید راه حل غیر منطقی ای به نظر نمیاد. تصور کنید، همین یهودی ها، در سرزمین مدینه و مکه سکونت داشتند. سرزمینی که محل نزول قرآن و موطن پیامبر و ائمه (ع) است. آیا ما حقی در  سرزمین اسلام نداشتیم؟ آیا نمی خواستیم آیین دینی خودمون رو در مکه و مدینه بجا بیاوریم؟ اسرائیل هم کم  و بیش همین حرف رو می زنه. بیت المقدس سرزمین مقدس یهودی هاست و اونها می خواهند اونجا رو تصاحب کنند. ولی خب حق فلسطینی ها رو هم نمیشه ندیده گرفت. آنها حق آب و گل دارند. بنابراین صلح و سازش بهترین گزینه به نظر میاد.
ولی فکر می کنم چنین راه حلّی موضوعاً منتفیه. اصولا با کسی باید سر میز مذاکره نشست که در عمل و نظر، همون قدر که برای خودش حق قائله برای طرف مقابل هم قائل باشه.
تلمود اسم کتاب مقدس صهیونیست هاست که بخاطر مطالب تند و افراطی به طور گسترده نشر داده نشده. یکی از فرازهای این کتاب اینه که: حیوانات بر دو دسته اند؛ حیوانات چهارپا مثل گاو و گوسفندان و حیوانات دو پا که شامل همه انسان های غیر صهیونیست می شن.
بخاطر همین تعالیم هست که اونها براحتی مرتکب جنایات وحشیانه میشن و براشون بچه و زن و پیر فرق نمی کنه چون معتقدند همه جز خودشون حیوانند و واقعا هم معتقد به عقایدشون هستند.
با این طرز فکر، کشتن بچه در بغل پدر و له کردن یک فلسطینی زخمی زیر ماشین از آب خوردن راحت تره.
شما بگید، اصلا به چنین موجوداتی می شه انسان خطاب کرد؟ تا چه رسد به اینکه بخواهیم با اونها سر یک میز به تفاهم برسیم.
پس شکی در این نیست که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو بشود. یک چنین تفکری باید منقرض بشود و وجود امکانات و اسلحه و تجهیزات دست این افراد، تهدیدی برای بشریت است!
شیعه آنلاین گزاش داد: چند روز پیش در شهرک "کریات" در شهر الخلیل در کرانه باختری رود اردن یک شهرک‌نشین صهیونیست، با خودروی خود بر روی بدن یک جوان فلسطینی زخمی که روی زمین افتاده، می‌رود و با چندین بار عقب و جلو کردن خودرو، او را به طور کامل له می‌کند.
ناگفته نماند، پیش از زیر گرفتن این جوان فلسطینی که "وسیم مسوده" نام دارد، سربازان صهیونیستی به طرف جوان فلسطینی شلیک کرده و شش گوله به وی زده بودند از همین رو او زخمی شده و بر روی زمین افتاده بود.

لینک فیلم له کردن جوان فلسطینی بدست یک صهیونیست در شبکه اسرائیل
لینک فیلم له کردن جوان فلسطینی بدست یک صهیونیست در شبکه خبری الجزیره

 


نوشته شده توسط : یاسر

نظرات دیگران [ نظر]


پند امام به سران نظام

پنج شنبه 88 آذر 5 ساعت 6:16 عصر

در زمان حیات حضرت امام خمینی (ره)، جلسات سران قوا به شکل دوره‌ای در دفتر و یا منزل هر یک از اعضاء تشکیل می‌گشت و در بیشتر جلسات، مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیداحمد خمینی (ره) از طرف حضرت امام راحل حضور می‌یافت.

نوشته‌ی زیر بخشی از یاداشت آیت الله خامنه ای مربوط به جلسات سران قوا در تاریخ چهارشنبه 1365/5/22 (دو روز قبل از روز عرفه سال 1407) است:

دیشب در جلسه [‌سران قوا] که منزل احمد آقا بود امام آمدند. حالشان بحمدالله خوب بود. علاوه بر صحبت درباره‌ی موشک اخیر ما و خبرهای حول و حوش آن، من به محرومیت ما چند نفر از جلسه‌های معنوی و عرفانی امام علی‌رغم جلسات متعدد با ایشان اشاره کردم. گفتم لازم است ماها را نصیحت کنید و تعلیم بدهید.

[امام] همان شکسته نفسی‌های همیشگی را تکرار کردند و گفتند نصیحت اینست که مثل من عمرتان به خسران و بطالت نگذرد. روی اخلاص تکیه کردند و گفتند شماها در خدمت اسلامید فقط مراقب اخلاص باشید.

گفتم همین نقطه‌ی اصلی اشکال است و برای پیدا کردن اخلاص باید نصیحت شویم. باز امام روی اینکه من هم چیزی ندارم و اینجا هم خبری نیست و امثال آن تکیه و شکسته نفسی می‌کردند. آشکارا نشانه‌های تواضع حقیقی را در چهره و حرکات امام مشاهده کردم.

منبع: www.leader.ir


نوشته شده توسط : یاسر

نظرات دیگران [ نظر]


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مرید پیر مغانم
عرفان کفی
رمضان کریم
[عناوین آرشیوشده]